Pages

sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Tuliaisia + ostoksia + uudet kynnet

Heii!

Mun ystävä kotiutui kolmen viikon kielimatkaltaan englannista, ja se se toi mulle aivan ihania tuliaisia!  Olisin ollut erittäin onnellinen jo yhestä kynsilakasta, mutta hän päätti tuoda niitä mulle kymmenen + aivan ihanan pöllökaulakorun ! :') Kiitos vielä kerran näistä kaikista! <3


Eli claire's:in tuoksulakkoja, kaikki aivan ihanan sävysiä, en malta odottaa et pääsen testailemaan näitä!


BarryM:n graffittilakkoja, jeii! Nämä cracklelakat ovatkin olleet suuri aukko mun kynsilakkakokoelmassa, mutta nyt sekin on täytetty. :D Nämä on niin käteviä jos on kiire ja haluaa kuitenkin jotain hieman erikoisempaa kuin yksiväriset kynnet.


claire's:in mustikkamaidon ja haalean neonpinkin väriset lakat.


Ja vielä kaikkien näiden ihanuuksien lisäksi tämä pöllökaulakoru, jota oonkin himonnut jo pitkän aikaa, mut en oo koskaan raskinut ostaa. :)

Ostin itselleni vielä pari lakkaa maxista:


Flormarin neonpinkki lakka ja evelinen glitterlakka. Tuota evelineä en olisi varmaan kotiuttanut, mutta se maksoi vain 1.50 e ja glitterlakkojahan tarttee aina! :-D
Tein vielä erittäin pikaisesti uudet kynnet, koska entiset olivat jo niin kuluneet:


Eli cracklelakalla tehty vinolakkaus, en jaksanut erikoisempia rueta lakkailemaan koska mulla on mitä luultavimmin poskiontelontulehdus ( kiitos töiden + flunssan yhdistelmän) ja mun sieluun sattuu kun en saanut tehtyä pottermoreen käyttäjätunnuksia! :-D

4 kommenttia:

  1. uii kun on söpön värisiä tuoksulakkoja <: tuoksuvatko kun oot laittanu niitä kynnen päälle?? (:

    VastaaPoista
  2. TaiZu: joo ne on ihaniaa<3. niittenhän ois ainaki tarkotus tuoksua sit, mutten vielä tiiä ku en oo kerenny testaamaan. :-)

    VastaaPoista
  3. MaryLiza: niimpä nää on kyllä tosi ihania! :-)

    VastaaPoista