Pages

keskiviikko 10. elokuuta 2011

suffering teddybears

Heippa!

Huomenna alkaa sitten taas koulut. huoh. Uskaltauduin jopa käydä katsomassa minkälaisia lukujärjestyksiä minulle on ensivuodelle paiskattu. huoh uudestaan. Kaikki muut jaksot paitsi yksi, ovat aivan täynnä, enkä todellakaan tiedä mistä revin intoa ja motivaatiota päästä tästä vuodesta läpi edes suhteellisen kunnialla. plöäh.
Kuitenkin, jos siirrytään vähän iloisimpiin asioihin, lakkailin tänään kynnet. Mulla ei ollut mitään ideaa miten lähtisin kynsiä koristelemaan, Lakkailin pohjan kuitenkin neon oranssilla lakalla, sitten huomasin nallefimopötkylän lojuvan pöydälläni, joten lisäsin kynsiin nallet, sitten vedin taas tapani mukaan hieman överiksi ja tungin kynsieni kärkeen vielä glitterhileitä. Koko ihanuuden (lue: karmeuden) päälle lätkäisin vielä strasseja. :-D


Laitan tähän vielä parit yksiväriset lakkaukset, jotka minulla on ollut tässä viimepäivinä:

H&M: mint. Kuvassa näyttää kyllä enemmänkin vaaleansiniseltä, mutta mintunvihreää se oikeasti on! :-D



7 kommenttia:

  1. Aivan ihanat nallukkakynnet! (:

    VastaaPoista
  2. nallekarhut, aww!! Ei niistä tullu ollenkaa övereit mun mielest :) Hienothienothienot!!

    VastaaPoista
  3. Ine: kiitos paljon! :-)

    Nails1820: jeii, kiitti! :-)

    VastaaPoista
  4. ihanat, söpikset iha niinku säki <3 :DD

    ei apua en halua tännää... siis on mulla jotain pari tuttua/kamua samas ryhmäs mut eeeeeiiii. ei ollu kettää semmosia joiden aattelin vamasti olevan :( ei yhtäkään niistä ja niitä oli ainaki 3 :(

    mä en oikeesti tiiä mitä mä teen jos mulla on hypäreitä kesken päivän. toivottavasti ne ois aamulla tai illalla. :S apua auta mua!! muute ilmottelen sit siitä maantiedosta nii voit järkätä samaan vink vink ;)

    no nyt kyl vähä poikkes aiheest mut siis toi eka juttu tuolla oli se tähteellisin tänne :D

    VastaaPoista
  5. MiL:
    aww, kiitti! <3
    joo, mietin et vaihan kolmeen ja puoleen vuoteen, ni meillä saattaa tulla muutenki samoja kursseja. En yksinkertasesti pysty opiskelemaan niin monia aineita samassa jaksossa, ja ei oo mitään järkee sit vaan jos saa 6,6,6,5,5,5 tyylisiä numeroita.. Jos ois vähemman aineita yhes jaksos, ni pystyis paremmin keskittymään niihin aineisiin! :-D

    VastaaPoista
  6. Aivan ihanat noi nallekynnet varsinkin! Awws :D Luojan kiitos viimenen vuos menossa ja vihdoin vähän lepposempaa koulussa! Motivaatio on kyllä siltikin hukassa

    VastaaPoista
  7. hiutale: kiittii! <3 :-)
    Joo, mulla vielä tämän vuoden jälkeen kamalin vuosi edessä, abivuosi ja kirjotukset. en tajua miten mun motivaatio riittä lukee joihinki kirjotuksiin ku en meinaa jaksaa kokeisiinkaa lukea! :D Sätin itteäni kun en tajunnu hakee ysin jälkeen yhteishaussa suoraan johonki toiseen kaupunkiin, alalle joka kiinnostaa, niinku joku kosmetologi tai manikyristi/pedikyristi. :-D

    VastaaPoista