Pages

sunnuntai 7. elokuuta 2011

Blue manicure

Heissan! :)

Oon tainnu joskus täälläkin mainita, etten järin tykkää sinisistä manikyyreistä itselläni. Minulle on kuitenkin kertynyt aikalailla myös sinisiä kynsikoristeita, joten ajattelin tehdä pitkästä aikaa sinisävyiset kynnet. :)



Käytin ensimmäistä kertaa microhelmiä, ja taidokkaasti onnistuin lennäyttämään helmet ympäri työpöytääni. Meni hetki jos toinenkin niitä yksitellen poimiessa takaisin purkkiin. :-D


Kukkakuviot on laatasta m60, ja lakat mitä käytin ovat ylläolevassa kuvassa. :)

17 kommenttia:

  1. mun mielestä nää on todella kauniit c",)

    VastaaPoista
  2. Mustakin nää on todella kauniit. :)

    VastaaPoista
  3. Rose: itekkin alan pikkuhiljaa tykästyä tähän siniseen, vaikka en ois kyllä uskonu. :D

    Sanna: Paljon kiitoksia! :)

    VastaaPoista
  4. Nää on taas aivan ihanat! Sininen on vaan niin nätti väri

    VastaaPoista
  5. tosisöpöt! Kivan näköiset kun ne näyttävät kuvissa "huuruisilta"! Tai se glitter tekee sen, jännä :)

    VastaaPoista
  6. Nails1820: glitterillä saa ihmeitä aikaan :-D Kiitti! :)

    VastaaPoista
  7. Ui että, ihanat :3 Siniset kynnet on lähes poikkeuksetta aina kauniit, mä tykkään (:

    VastaaPoista
  8. Nätit! Itsekkään en ole sinisen ystävä, mutta välillä tulee retkahdettua. ;D

    VastaaPoista
  9. Sonne: Kiitti! :) Kyllä näitä sinisiäkin kynsiä jaksaa aina silloin tällöin itsellään katsella ( outoa kyllä siniset kynnet näyttää muilla aina niin upealta! :-D )

    VastaaPoista
  10. Tosi ihanat <3 Ois tosi kiva jos mäki osaisin tollasii tehä :)

    VastaaPoista
  11. oi kiitos! :) harjottelemallahan sitä oppii ;)

    VastaaPoista
  12. kuule onks sulla tänään mitään ihmeellistä IHAN koko päiväksi?? kun jos sä vaan mitenkään ehit nii sun ois vähä niinku pakko tulla meiän kaa hengaa, ku ei olla nähty ja mulla on asioita ja kaikkee :S
    muuten ku sait sillo tuliaisiksi sen pöllökaulakorun (joka on muuten helkkarin hieno!) nii sitte sanoit että oot pitkään himonnu sitä ja mä oon ihan varma että oon nähny niitä täälläki jossain mut nyt kun en muista millään että missä niin jos vähä jelppaisit?? :))

    voisin muuten opetella pisteiden ja pilkkujen käytön... :D

    VastaaPoista
  13. MiL: No mun pitää lajitella ja käyä jakaa lehet, pistää koulukirjat ja muut hommelit valmiiks (-.-) ja kynnetki pitäs lakata :-DD
    Niitä pöllökaulakoruja on ainaki joskus ollu Lindexillä. :)
    Mut kyl mä varmaa illemmalla kerkeen nähä, pitää yrittää hoidella nää asiat tässä nopeesti. :D

    VastaaPoista