Pages

sunnuntai 15. toukokuuta 2011

uusvuos, vappu ja sitten tulee juhannus ~

Heissan!

Kokeilin perjantaina ostamaani mavalan turkoosia lakkaa ja rakastuin! Tämä on niin ihanan sävyistä, juuri sopivaa kesäksi. :) 
En kerennyt näitä sen kummemmin koristelemaan, kun käytiin perheen kanssa geokätköilemässä ja iltapäivän hengailin kavereiden kanssa.
 
Otin tämän kuvan eilen illalla, kamera vääristää kivasti, lakka on oikeasti hieman vihertävämpää.


Tein yksinkertaiset konadoinnit. Ignoratkaa pikkurilli, se epäonnistui aika pahasti.

Yrittäkää muuten kestää noita mun otsikoita, oon nyt ihan koukussa kaikkiin kesäbiiseihin! ♥

4 kommenttia:

  1. kiva blogi on juu ja oli kivaa tänää :D kivat kynnet mut musta ne kyllä oli enemmän turkoosit ku vihreet :O

    VastaaPoista
  2. Hihii kiitos, ja oli hubaa! ♥
    ja turkoosit kait ne on :-( :D

    VastaaPoista
  3. joko mä oon tuolla lukijoissa, et meneeks se automaattisesti ku enhän mä osaa laittaa itteeni sinne :O :D btw teen uuden blogin täs kohta nii laitan sit sen ossan :)

    VastaaPoista
  4. Öööö, siis ku oot tällä sivulla, ni tuolla oikeella on lukijat palkki, missä näkyy ne 11 lukijaa, ni siitä painat vaa lue ja sit siihen tulee sellanen ikkuna ja painat valmis. :DD
    Joo ja laita se osote, haluun kyylätä sunki jutut ;))

    VastaaPoista