Pages

lauantai 14. toukokuuta 2011

Ja lounastuuli lämmittää mun huulii ~

Lauantaita!

Vaikka tein sopimuksen itseni kanssa, etten ostaisi vähään aikaan lakkoja, sattui minulla perjantaina olemaan sopivasti viisi euroa mukana ja nenäni eteen ilmestyi jo kauan haluamani mavalan lakka. Mietin vähän, että ostanko sen, koska olen kuullut aikalailla negatiivista juttua mavalan lakoista, mutta tämä lakka on vaan niin ihanan raikas ja kesäinen sävyltään, ettei sitä voi vastustaa! ;-)


uusia kynsiä mulla ei vielä esiteltäväksi ole, mutta eiköhän viimeistään huomenna sellaistakin postausta ole luvassa! :)

4 kommenttia:

  1. Ihanan värinen lakka! Kerro sitten kun olet kokeillut miten peitti yms. nimittäin jos olis sellasta ihan ok/hyvää niin kyllä minäkin tuon käyn nappaamassa.. :)

    VastaaPoista
  2. Juu, kokeilin sitä jo tänään, en malttanu oottaa huomiseen. :D
    Mun mielestä tää oli tosi hyvää, peitti kahella kerroksella ja kuivukin yllättävän nopeesti. Ja tää on niin ihanan värinen lakka!
    Kannattaa kyllä käydä ostamassa. ;)
    Taidan näitä vielä illanpäälle koristella, niin laitan sitten huomenna postausta tästä vähän tarkemmin. :)

    VastaaPoista
  3. Mitä huonoa olet kuullut mavalan tuotteista? :O Minä nimittäin omistan 3 mavalaa ja ne on mun mielest tosihyvii :O ja mun mielest on plussaa et pullo on pieni koska sit sen ehtii käyttää ennenkuin siit tulee sellast paksuu tököttii :)

    VastaaPoista
  4. Muutamasta kynsiblogista oon lukenu et mavalat ei levittyis kauheen hyvin ja on aika hintavia laatuunsa/pullon kokoon nähden. Itekki kyllä tykkään ainakin tosta mavalan lakasta ku se on niin ihanan värinen!:)

    VastaaPoista