Pages

perjantai 1. huhtikuuta 2011

Lakkauksia

Mulla alko eilen koeviikko, joten ensiviikolla en varmaan oikein kerkeä mitään postailemaan, kun pitää yrittää päntätä kokeisiin ja mulla on vielä töitä siihen päälle. Ja nyt tuntuu että olisin tulossa kipeeksi, yksittää kauheasti ja kurkkuun sattuu :/ mutta toivottavasti tämä menisi tässä viikonlopun aikana suht ohi.
Ja sitten iloisempiin uutisiin, mun palkat räpsähti tilille, niin mulla on nyt varaa ostaa niitä konadeja!
Ajattelin tänään katella niitä netistä ja pistää tilauksen menemään. :)
Tässä on ostos ja kynsiä:
Ostin tällasen rimmelin tuoksuvan lakan. Olin aika tyytyväinen tähän, peitti ihan hyvin ja levittyi tasaisesti, ja se oikeasti tuoksuu! mulla tulee tästä hajusta lähinnä mieleen vaan purkka tai sellanen siideri. :D

Sitten ostin Lumenen meikkivoiteen, oikeasti olisi maksnut 13 euroa, mutta sain tän eurolla!
oon tosi tyytyväinen tohon, hinta-laatusuhde on varsin mukava :-))



Maxissa on Kynsilakkoja kolmella eurolla kolmekappaletta, jos sitä tästä sairaudesta huolimatta sinne yrittäisi raahautua tässä viikonloppuna töiden ohella :)

2 kommenttia:

  1. Söpöt on!! Ja tuo kynsilakan väri on ihana! ^_^ Itse en ole vielä "uskaltanut" ostaa noita tuoksuvia lakkoja, ehkä nyt jo voisi. Ja hei ehkä ensimmäistä kertaa kommentoin blogiasi, että tiedoksesi vaan vanhoihinkin postauksiin saattaa tulla kommenttia.

    P.S. Vastasin sun siihen kommenttiin muuten, jos et muuten huomaisi (samaan postaukseen siis) :D

    VastaaPoista
  2. Joo toi on kyllä tosi ihana lakka! :)
    Ja juu ei se haittaa, tosi kiva vaan kun edes joku kommentoi!
    Ainiin, olin aivan unohtanut sen kommentin, käynkin katsomassa sen. :-))

    VastaaPoista