Pages

lauantai 9. huhtikuuta 2011

konadit ja ostoksia!

 Heippa!
En ole tälläviikolla yksinkertaisesti kerennyt postailemaan tänne. Mulla on ollu tosi rankka koeviikko ja työt vielä siihen päälle, ja kaiken muun lisäks vielä hirveä yskä ja ihan mukavasti kuumetta.♥
Mulla on ollu tällä viikolla aika yksinkertaisia kynsiä, enkä niistä ole jaksanut ottaa kuvia, mutta sain eilen mun konadit (!!!) niin harjoittelin niillä ja niistä tulee kuvia.:)
Kuitenkin ekaksi ostokset, tokmanniketjun myymälöissä oli tässä alennus, että kolme evelinen lakkaa kolmella eurolla, kävin katselemassa ja nämä tarttuivat mukaani:

Eli kirkas päällyslakka, tosi hyvä ainakin sen mitä oon kokeillu, ei kupli. sitten tollanen punainen, sekin on tosi söpön värinen ja sitten nudeshimmeri lakka. seki on tosi ihana <3
mutta nyt konadeihin:


 hii, rakkautta ensisilmäyksellä!
Tein siskolle ekaksi harjoittelukynnet, ja ne onnistui yllättävän hyvin:



sori kuvanlaatu, otin kuvan joskus 11 aikaan illalla.. :d
sitten testasin omiin käsiin niitä leobardi ja seeprakuvioita:


tarvitsen vielä hieman harjoitusta, mutta eiköhän se siitä pikkuhiljaa. :)



2 kommenttia:

  1. Tosi kiva blogi sul (: ja kivasti onnistu sul noi konadit vaikka ekaa kertaa kokeilitkii. Itelläni ei onnistunu ekal kerral mitenkää :D

    Ja jos haluut ni käyppä vilkasees mun blogii: http://tanjasayshey.blogspot.com/ :)

    VastaaPoista
  2. oi, kiitos paljon! :))
    käyn vilkaisee sunkin blogiasi. :)

    VastaaPoista