Pages

maanantai 12. marraskuuta 2012

when i think of letting go

Heipähei!

Mun rakas pikku kamerani sanoi hyvästit tässä taannoin, eikä suostu toimimaan enää lähes laisinkaan. Kynsikuvien ottaminen on käynyt niin hankalaksi, että olen tässäkin parin viikon aikana jättänyt kuvaamatta monet blogikelpoiset kynnet. :( Nyt sain kuitenkin tälläkertaa käyttööni isän kameran, ja on taas jopa mitä kuvata! :)
         Ostin tokmanni-ketjun myymälästä aivan ihanan holo-glitterlakan 2.90 eurolla. Olen aivan rakastunut tähän lakkaan, juuri tätä olen kaipaillut jo pidempään! :) Halusin jättää ihanan glitterlakan toimimaan kynsien pääkoristeena, joten en lähtenyt koristelemaan näitä enää tämän enempää. (Hyvä minä!)



Olen viimeaikoina stressanut todella paljon, kun en ole pystynyt päivittämään tätä blogia yhtä usein kuin ennen. En ole lopettamassa blogin pitämistä, en vain pysty enää toteuttamaan postauksia parin päivän välein. Kiireet elämässäni ja koulun kanssa vain verottavat aikaa tältä harrastukseltani hieman enemmän kuin ennen. Pyrin silti päivittelemään niin usein kuin vain pystyn! :)

3 kommenttia:

  1. Tosi söpöt! ♥
    Ja hei, ei kannata ottaa stressiä bloggaamisesta! Tää on sun harrastukses, ja päivität blogia silloin kun siltä tuntuu! :]

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 :')
      Niin munkin mielestä, välillä vaan on niin "syyllinen" olo ku ei oo päivitelly pitkään aikaan, mut se taitaa olla aika monien bloggareiden ongelma. :)

      Poista
  2. Tosi ihanat kynnet:) just mun värit!

    kynsille.wordpress.com

    VastaaPoista