Pages

torstai 22. joulukuuta 2011

lumi on jo peittänyt kukat laaksosessa


dyndyndyynn. Mitä kävi mun aatoksille mooonista joululakkauksista ennen joulua? Mulla ei oo yksinkertaisesti ollu aikaa, oon nytkin hiippaillu ylhäällä olevilla kynsillä jo useamman päivän. Viikonloppuna ois pitäny se vastausvideokin kuvailla, mut piti mennä jakamaan lehtiä sijaiseks ja ruotsikaan ei menny läpi ja piti lukea uusintoihin. Mutta huomenna aion tehdä oikein kunnen joulukynnet sitten aatoksi. :) Mulla on jo vähän liikaakin ideoita niihin! :D

Koska kysymyksien vastauspostaus menee joulun jälkeiselle ajalle, ajattelin tässä jo vastailla jouluun liittyviin kysymyksiin. :)

Paras joululaulu?
Kaikki ne on ihania! :D Mun ehdottomiin lemppareihin kuuluvat kuitenkin:

Walking in the air:


Varpunen jouluaamuna:


(Vesa-Matti Loiri on jotain niin parhautta joululaulujen laulamisessa ja muutenkin!)

Mitä toivot lahjaksi? (x2)

En oikeastaan mitään sen ihmeellisempää, ripsarin, kynsilakanpoistoainetta ja silleen. En oikeastaan tällä hetkellä halua tai tarvitse mitään. :D Niihin lahjoihin mitä saan oon varmasti tyytyväinen! :)

Mikä on suosikkijuhlasi?

JOULU! :D Se tunnelma, ruoka, rauha, joulusauna, lahjat, suklaa, jouluohjelmat, kaikki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti